wtorek, 24 kwietnia 2012

~~Komiks.

Mam wene więc pisze komix :D Mój 8 letni brat WENE nazywa WANNA ?! Heloł raczej jest różnica między 1 a 2 :D:D
Ok, do rzeczy :)

[ Siedze na fejsie ktoś przesyła mi linka z podpisem 1D ]
Ja :

~~ 1D ?! aww.. :3

[ otwieram ,wiedze foto ]
foto :




Ja :



[ nagle znowu link z podpisem : Ups. pomyłka ;) otwieram widze foto ]

foto :


Ja :

Tumblr_ly3tcvyqlu1r33zd3o1_500_large
~~~To ja zaliczam się do tej 2 kolumny :*

[ czytam różne posty, non stop widze " słit focie na fejsbuku" ]

Ja :



[ Ktoś podaje znowu tym razem 6  linków z podpisem " Lookaj ! " wiedze fotki ]

 1 foto :



Ja :


2 foto :



Ja :

~~Aha aha !!

3 foto :

Ja :

~~ hyy ??? [wtf] :D

4 foto:


Ja :

~~ Ehe .. cool :D

5 foto [ ale animacja ] :


Ja :
djksdgvfvbbv???? lhkfdjihf???!!! WTF ?!?!? ihas ??

6 foto :

 Ja :

~~ jkcsjksaha ????? WTF ???

[ dobra koniec, za bradzo się rozkręciłam :D:D ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz