poniedziałek, 8 października 2012

~~Yhym

 Siemka wiem że dawno nie pisałam ale co tam xd
Hmm zrobię pewnie taki zeszyt o 1D też tam będę najlepsze Directionerki ale to powiem jeszcze kiedy zrobię to.
większość moich znajomych mówi że jestem podobna do Harry'ego :D A w dodatku mój przyjaciel mówi na mnie "Kudłaty Zboczeniec"
A teraz taka fotka :

A tu moje ulubione Zdjęcie Harry'ego
 nawet sobie z nim zrobiła tło na TT 

A tak WGL to dzieki wam wszystki za tyle wejść jesteśmy dumne . Kocham Was 

2 komentarze:

  1. Z tego co tam troszeczkę ciebie widać , to na serio jesteś podobna. Może nie jesteś sobowtórem ale trochę jesteś podobna ;) - Directionerka :) AnitaWow z gliterow ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh XD A jak chcesz to możesz zaprosic mnie na fb

      Usuń