piątek, 29 czerwca 2012

~~Cytaty Harrego

Cytaty Harry'ego:

~ Harry, opisz siebie 3 słowami :
Harry : Bezczelny, zakręcony i jeszcze raz bezczelny.

~  Harry mówi, że gdyby jego dziewczyna była by smutna nie wyszedł by z pokoju do póki się nie uśmiechnie. 

~ Harry : Nie rozumiem dlaczego tak przyciągam dziewczyny. ;D

~ Harry nigdy nie całował się pod jemiołą. 

~ Harry ma zdolności do rozpoznania perfum Alien.
~ Ma koszulkę z napisem Nie mam pracy, nie mam kasy, nie mam auta, ale jestem w zespole.
~ Harry: Kocham moje kręcone włosy. Louis: Pamiętasz to jak ci je wyprostowałem? Harry: ZAMKNIJ SIĘ! To był koszmar!

~ Harry kocha, gdy dziewczyna zasypia głową na jego kolanach.

~ Marzę, żeby mieć dziewczynę i przytulać się w nocy do niej, a nie do mojej poduszki.

~ Harry: Naprawdę nie wiem dlaczego ludzie porównują nas do Justi… Niall: Kocham Justina Biebera! Harry: Teraz już wiem.

~ Caroline: Harry myślisz, że odpadła właściwa osoba? Harry: Um... Nie wiem. Myślę... Myślę... Louis: ON MYŚLI!
~ D: Jakie są złe strony bycia w zespole? Harry: Zayn. Liam: Pytanie było o złe strony, powiedziałeś Zayn w nieodpowiednim momencie.


1 komentarz:

  1. Świetne ciekawostki!
    I bardzo podoba mi się nowy nagłówek strony!
    Teraz widać, ze są tu prawdziwe Directionerki ;D

    OdpowiedzUsuń