sobota, 9 czerwca 2012

~~ EURO 1D xD

Ok tak ogólnie ^.^ Troche o Euro troche o Euro 1D haha ;)

1 rzecz. EURO !
To chyba wszyscy wiedzą że wynik meczu Polska vs. Grecja to 1 : 1 ;P
Ale najgorsze, że w meczu zdjęli mojego ukochanego ! Szczęsnego ;* On ma taki sweet ryjek *.*

 

Aww ;3  No dobra.. Szczęsnego zdradziłam z One Direction ;) Heh.
Jak go zdjęli mój tata wołał : A to hu*** !!
No waśnie Heh. Ale Tytonia też po stópkach trzeba całować ! Buzi buzi haha ;P


2 rzecz Euro 1D

Tak nie wiem czy to przypadkiem czy tak na serio Niall wczoraj ubrał białą koszulkę i biało-czerwoną czapkę ?



Ja bym tam wolała myśleć, że tak na serio  *.* No bo jeśli dziadziuś Lou [ i chyba też Lou :p] są za Polską to czemu nie Niall ? Heh ^.^ Wielbić Dziadziusia Tomlinsona ! :D
I tweet Niall'a !! :


AAA !!! Ciekawe czy On oglądał mecz ?! Chciałabym aby do nas przyjechał na mecz Irlandczyków !! ;*

A tak wracając do mojego 3 dzidziusia [ No co ?! :D] to po golu Lewandowskiego napisał na Twitterze :


Goaall !

Kochać *.* Wielbić *.* Ubóstwiać *.*
A potem jeszcze napisał 2 tweety :

"Come on Poland. The luck is with you"
" I hoped for more :( "

O.O  Nowy Fan Polaków ! Niech namówi Lou aby ona namówił resztę chłopaków aby do nas przyjechali !! Bo od czego ma się dzidziusia ? [ mój 3 xD hah]



Oke to tyle ... Pisać komentarze ! Bo mało ;)

3 komentarze:

  1. Super. Haha, to też mój 3 dziadziuś :3 Nie ma co, niech przyprowadzi do Polski One Direction. Keith ! Wierzymy w ciebie dziadziusiu ! haha. Świetny blog *.*
    Pewna osoba z glitery.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzeci dziadek wszystkich Polish Directioner, jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń