wtorek, 14 sierpnia 2012

Besty z 1D

Hej! Ostatnio znalazłam sporo fajnych bestów związanych z One Direction. Umieszczę je tutaj dla Was, bo może któreś Wam się spodobają i je wykorzystacie ;) . 
(Na początku lipca (gdy jeszcze nie było mnie w załodze) prosiłam Hazzę właśnie o linki do bestów z 1D. Można powiedzieć, że ta notka jest "kontynuacją" tej wcześniejszej <KLIK>  ;) )


Na razie to wszystko. Jeśli znajdę znowu jakieś fajne to zrobię za jakiś czas kolejną taką notkę. Piszcie w komach, które z powyższych bestów według Was są najlepsze ;)

37 komentarzy:

  1. Hahaha dobre :D Ja jakiś miesiąc temu zaczęłam kopiować linki z bestami o 1D i uzbierałam około 300 bestów. Jak chcesz to mogę wysłać Ci na maila ten dokument z linkami, tylko podaj maila :D

    1. Ten best jest cudowny. Najbardziej podoba mi się autograf Liama i Zayna :D
    2. Ja teraz mam akurat fazę na Harrego Pottera. Polecam wszystkim tę książkę. Jest genialna !!!
    3. haha
    4. Narkotyzuję to mało powiedziane haha :D
    5. haha, Oglądałam ten filmik. OMG! Harry naprawdę się tak zachowywał. A Niall miał wszystko gdzieś, ponieważ przed tym wszystkim ktoś mu powiedział, że to żart i dlatego nie reagował :D
    6. Po prostu kocham ten best. To zdecydowanie mój ulubiony.
    7. Red Bull doda ci skrzyydeł :D
    8. Niech ktoś tylko spróbuje :D
    9. Swojego czasu codziennie mi się śnili :D
    10. Kiedyś wstawiłam tego besta na fb. Ja chcę taki autobus!!!
    11. Taki tekst dla taty. haha. Ciekawe co by odpowiedział? haha
    12. Ode mnie na pewno :D
    13. To fakt. 1D lubią się wydurniać. :D
    14. Mój styl pasuje do stylu Zayna i Liama, ale bardziej Liama. Uwielbiam te jego koszulę w kratę. *_*
    15. Nienormalnie Directionerki hahahah :D
    16. Też tak wrzeszczę na gołębie. Ja chcę więcej Video Diary chłopaków. Proooszę :D

    U mnie na blogu pojawił się 37 rozdział. Serdecznie zapraszam :)

    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Werka, dziękuję za taaakiego komenta ;* . Wysłałam Ci na e-maila, którego podałaś na swoim blogu, wiadomość z prośbą o linki do tych bestów. Jeśli mi je wyślesz to przyczynisz się do powstania jednej z kolejnych moich notek ;) .
      I znajdę jakieś fajne filmiki z 1D i zrobię z nich notkę. Zrobiłabym już wcześniej tyle, że nie wiem czy ludzie takie posty lubią, a wystarczy napisać, tak jak Ty teraz ;) .

      Usuń
    2. Wysłałabyś mi na emaila? roksana.bialowas@vp.pl
      Baaardzo prooosze! <3

      Usuń
  2. jeszcze jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham One Direction . Jestem ich największą fanką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazda sie uwaza za najwieksza xD ja tez :p

      Usuń
    2. PFFF...fanką to ty se możesz być, ja jestem Directionerką, bitch !!!!!!

      Usuń
    3. Nie tylko ty :* pozdrawiam

      Usuń
  4. Kto kocha One Direction pisze kocham ich lub I Love You.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonim z 25 listopada 2012 o 13.54 Nie możesz być ich najwiekszą famką bo ja nią jestem :P nie no zart Koooooooooooooooooooochaaamm 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. tu jest sporo z 1D :) -->http://besty.pl/profil/klonka124d
    myślę ,że pomogłam ;)
    PS.Te besty które znalazłaś są zajee *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnaś zrobić jeszcze jedną notkę:D czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście jak bedzie nam się chciało to dodamy

      Usuń
  8. Kocham 1D mam bilety na ich koncert w WB ( Wielkiej Brytanii)
    kto chce ? ... hahhaha

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam na koncercie 1d mam ich autografy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tsssaaaa.... w polsce w japoni?! jesteś pojeb.

      Usuń
    2. no wiesz być może, podczas trasy koncertowej Up All Night . -.-"

      Usuń
  10. Kochaaaaaaaaaaaam One Direction ma na ich punkcie świra wszyscy w szkole mi to mówią .Nie ma większej fanki ode mnie normalnie jestem już stuknięta . Harry Styles,Louis Tomlinson,Niall Horan,Zayn Malik,Liam Payne I Love You Koffffciam Was najmocniej na świecie.............<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Besty super.
    Wiecie ,każda dziewczyna uważa się za największą fajkę nawet ja .. ale dobrze wiecie ze tak niee jest poprostu ich kochamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się niebuwarzam za najlepszą fajke tylko fanke i jak coś to jestem directionerką

      Usuń
  12. Jamm byćć ,,, żona Harrego = )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHAHAHA CHYNA JESTEŚ ŚMIESZNA DZIECKO BO TO JA NIĄ ZOSTANĘ :)<333:*****♥♥♥HARRY♥♥♥:****<333

      Usuń
    2. Bitch, please !!!!!! Proszę się nie kłócić o mojego męża ANONIMIKI!!!!!!

      Usuń
  13. ja kocham one direction są najlepszym zespolem na świecie<3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam 1D, jestem Directioner, ale bez przesady. Zapomniałaś o takich zespołach jak "The Beatels" , "Queen" , "Metallica" .
    Nie hejtujcie mnie, że nie jestem true directioner, ale nawet chłopcy uważają, że są lepsze zespoły . ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no kocham ich <33 https://www.facebook.com/pages/One-Direction-is-Perfection/486706214730810?ref=hl Zajrzyjcie na tą stronkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oNE dIRECTION TO ZJEBANE PIERDOLONE W DUPE RUCHANE BABY JEBANE PEDAŁY PIERDOLONE JUSTIN BIBER JEST JUŻ LEBSZY CZY JAK MU TAM A JA TO WIEM BO SŁUCHAM BIBERA :) POZDRO MAKS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PISZESZ O SOBIE??? :?
      PEDALE ZJEBANY :D

      Usuń
    2. yyyyy.....Mam dla cb propozycje.....ODPIERDOL SIĘ OD 5 NAJLEPSZYCH FACETÓW NA ŚWIECIE!!!!!!! Nawet ich nie znasz.....aaaa...i, że to są geje....hmmmm...czekaj, twoja dziewczyna o nich śni, BITCH PLEASE, ty nie masz dziewczyny !!!!!!!NO WIĘC WŁAŚNIE -_-

      Usuń
  17. zayn J love you

    OdpowiedzUsuń
  18. ŁOOOOOOOO TA CO PISAŁA O NICH TAK TO MUSI BYĆ ZJEBANA A ZRESZTĄ JAK JEJ JUSTIN BIRER !!!!!!!!!!!!!!!!! TO SAMO MOGĘ POWIEDZIEĆ O NIM

    OdpowiedzUsuń
  19. one direction rządzi

    OdpowiedzUsuń
  20. one direction kocham

    OdpowiedzUsuń