niedziela, 12 sierpnia 2012

POWRÓT !! :>

Hahaha wróciłam !! Bosh.. jak ja się stęskniłam ;(
Jak u Was?? Bo u mnie doobrze ale może być lepiej xd

Wiem, że jestem głupia ale liczyłam ile osób podczas mojego wyjazdu wejdzie na bloga xdxd Otóż na bloga przez tydzień weszło 974 osoby !!! To tak naprawdę 970, bo jeszcze ja 4 razy weszłam aby zobaczyć co sie dzieje ;)

Heh ^.^ Widzę, że Hanię zainspirowały filmiki z trasy UAN One Direction ;)

Ok, nie będę tu przynudzać dodam jakieś njuusy xd bo tu ostatnio only filmiki *.*

Kto ogląda dzisiaj zakończenie ?? Ja oczywiście xd Tylko to ma być od 22:00 - 0:30 !!! Kurva trudno dożyje xd Haha :D Zrobię fotki i wstawie xd Oj się będzie działo jak 1D wejdzie na scenę !! *.* Nie dam spać mojemu bratu .... Trudno niech sobie radzi ja muszę to oglądnąć ;P

Ok NIJUUSY xd

Zayn ma nowy tatuaż *.* Chryste ! On sie uzależnia ... jak ja od kadzidełek vanilliowych xdd

To jest cyfra 9 albo 6 xd Zależy kto jak pacza xd


No i nasze Hazziątko też ma nowy tatuaż ..... WIESZAK ^.^

Nononono ! Nasz drugi Bad Boy !!

Po pijaku ?? xdd Bad Boys bad boys ! Whatcha gonna do when sheriff John Brown ?

Heheh xd


Zayn ma pasemka *.* 

Ale czemu blond ?? 

Zdjęcie: Trzy pozycje zajęte przez chłopców i ich dziewczyny! :D via EleanorLouis13
Taki ranking ;)
1 . Elka z L

ou ;)
3. Liam z Dan ;)
5. Zayn z Perrie ;)

Ja bym zamieniła kolejność !! 
1. Liam i Dan ;**  a 3. Elka z Lou 

Fotki z garden party chłopaków z Edkiem Sheeran'em ;)
Zdjęcie: Z wczoraj :)


*Ant! *.*
Zdjęcie: Harry nie! x.x
Biedny Arbuz !!
Zdjęcie: Hahahaha omg, wczoraj! (via Aga)
haha Się zchlali xd

A tak wg wiecie, że Liam ma już zdrową nerke ?! I może sie upić !! Hahah xd

Omomom <33


Chłopcy byli na urodzinach Josh'a!!

No i sie Liam tam schlał !! Wiecie jak sie cieszyłam jak zobaczyłam schlanego liam'a ? ahah xd

Hahaha jaki zaciesz Li <:

Uhuhuu ;P


Akuku !! 

You Are Fuckking Kidding Me ? Haha xd

OJ ! harry jak tak można fackena pokazać ? xd


Lou i Eluunia na olimpiadzie
Bezpośredni odnośnik do obrazka

;)))

Dzizus .. ostatnio kręci mnie reggae ... nie to że nie lubie już 1D [Ja je kooocham !!] tylko tak to reggae zaczyna mi pasować xd Na komorce mam wszystkie piosenki Bob'a Marley'a i różne wersje reggae innych piosenek ;) M.in. Adele, Amy Winehouse, Rihanny itp. Tylko nienawidzę Kamila Bednarka !!! *.* Dusiłabym go !! Buwahahahaaha!!

Jedna dla przykładu :








Aha i info dla Ewelinki xd :
Mam taką samą bluzke jak ty xd Po co jeździć jak można latać xd Heehe ;p Tak wg to mam mi ją kupiła, a ja chciałam z napisem "Jestem Kuloodporna' haha  Ale rozmiaru nie było ^.^
Może dodam fotkę ;))

Ok tyle ode mnie ^.^

Komentować !!

Buuuziaki ;**

6 komentarzy:

  1. Niezłe są te piosenki Reggae :D
    Ja osobiście wolę Rock i trochę klasyki. Uwielbiam 1D i ostatnio także zaczęłam słuchać Justina Biebera (Directioner i Beliber w jednym xD)
    Super, że Eleonor i Louis są na pierwszym miejscu. Bardzo ich lubię. Liam i Danielle także są mega uroczy, a Perrie i Zayn są tacy słodcy.Nie umiem wybrać mojej ulubionej pary. Wszystkie są świetnie.
    Ostatnio w Twiście ukazał się artykuł o 1D, ale połowa informacji o nich była nieprawdziwa. Jak na przykład to, że Harry i ta Emma spotykają się już ponad pół roku. Większych bzdur w życiu nie czytałam. Albo, że Louis i Eleonor się zaręczyli xD.
    Nie mogę się doczekać, kiedy nasz Niall znajdzie sobie dziewczynę <3, bo Harry to na pewno sobie poradzi :D
    Już się nie mogę doczekać Ceremonii Zakończenia Igrzysk. 1D będą występować najprawdopodobniej czwarci. OMG! OMG! OMG! Naprawdę nie mogę się doczekać.
    Liam sobie popił, ale ja tam wolę go trzeźwego. Wydaje mi się wtedy taki opanowany i stanowczy. Raz na jakiś czas może sobie wypić, ale lepiej żeby NIE xD
    Ale najbardziej to interesuje mnie ten wieszak Harrego. WTF? Po co mu ten wieszak. Może wkrótce się tego dowiemy. Mam taką nadzieję.
    Do skomentowania pozostał jeszcze Zayn. NIE ON NIE ROBI JUŻ SOBIE WIĘCEJ TYCH TATUAŻY!!! Cały czas proszę, ze ten to był już ostatni. ZAYN OPANUJ SIĘ XD Co do fryzurki to wystrzałowa. Po prostu Me Gusta.

    OMG! To sie nazywa komentarz. Rozpisałam sie jak nie wiem kto.
    Ale skoro długo notka to i długi komentarz. Trzeba zapoznać ludzi ze swoją opinią haha :D

    Zapraszam na mojego bloga. Wczoraj pojawił się nowy rozdział. Bardzo zależy mi na komentarzach :D

    Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałabym. Fajny nowy wygląd bloga, chociaż stary tez był niczego sobie. Jak pierwszy raz weszłam na bloga z białym tłem to myślałam, że mi się komputer zawiesił czy coś. Tamte tło było super. Fajnie by było, żeby teraz było tez jakieś kolorowe, bo te białe jest jakieś takie. No sama nie wiem, ale to oczywiście moje zadnie. Zrobicie jak będziecie chciały ;)
    Nowy nagłówek-GENIALNY :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Kary: Fajnie, że już jesteś! Brakowało mi tu Twojej pozytywnej energii, ale już wszystko wraca do normy ;). Dobrze zauważyłaś, że inspiruję się trasą UAN, hahah ;p .

    Do Weroniki: Dzięki za taaaak długi komentarz :) . Kochana jesteś! ;* Będę starała się czytać i komentować Twojego bloga więc się jakoś odwdzięczę ;)

    Co do notki: Mam już dość tatuaży Zayna! No ile można? Potem będzie tego żałować.... A ten wieszak Harrego to normalnie jakiś żart xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe ;)
    Do Hani : Oj tęskniłaś za mną ?? Awww <33
    Do Weroniki : Też lubie Rock xd Ale bardziej metal haha xd A ten twój komentarz *.* Chryste haha xd
    Do Ewelinki: My to jak siostry będziemy hah

    OdpowiedzUsuń
  5. Greаt pοѕt. I was checking continuously this blog and ӏ аm
    impressed! Very helpful infoгmаtіon pаrtіcularly the last pаrt :
    ) Ӏ care for suсh info а lot.
    I was looking fοr this partіculаr info for a νery long timе.
    Thаnk you and good luck.
    Feel free to surf my blog ; promdresses

    OdpowiedzUsuń