wtorek, 11 września 2012

Cześć :)

Witam Wszystkich :)

Mam na imię Weronika i zostałam nowym współautorem bloga. Mam nadzieję, że będę się Wam podobały moje posty. Bardzo się cieszę, że jestem w załodze, tego właśnie bloga. Postaram się Was nie zawieźć. 


A teraz może trochę faktów :D 

Harry na lotnisku Heathrow w Londynie:

Liam z fanką na Florydzie. (Zazdroszczę mu :)

Zayn, jak już zapewne wiecie skręcił kostkę, prawdopodobnie podczas jazdy na deskorolce. Tutaj zdjęcie na lotnisku razem z Niallem. Chłopcy zatęsknili za domem ;)


A nasz kochany Lou podobnie, jak Liam także odpoczywa na wakacjach w Kalifornii :) 


Nasza mała Baby Lux obchodzi dzisiaj urodziny. Wszystkiego najlepszego mała :D


No i tak na poprawę humoru, obrazek, który wczoraj rozbawił mnie do rozpuku. Teraz także rozbawia. :D 



Buziaczki :***

1 komentarz:

  1. Cześć Nika! ;*
    Widzę, że już tu się rozkręcasz :D
    Fajnie, naprawdę fajnie piszesz ;)
    Och, prawie bym zapomniała! :
    Jeżu, jakie to piękne! xD

    OdpowiedzUsuń