piątek, 21 września 2012

#Imaginowy wywiad

Nudzę się, a gdy się nudzę, wpadają mi do głowy różne pomysły. To jest właśnie jeden z nich: wymyśliłam, ze będę dodawać tu zmyślone, zabawne komiksy-wywiady z 1D z gifami. Wszystko po to, by można było się trochę pośmiać ;).

PODKREŚLAM, że te "wywiady" są wymyślone przeze mnie i niekoniecznie muszą być prawdziwe ;). Najważniejsza jest zabawa ;p.
No to zaczynamy :D



Ja: Cześć chłopaki!
1D:

Ja: To tak na początek: co myślicie o hejterach?
1D: 

Ja: Louis, czy to prawda, że wypierasz się "Larrego"?
Louis:

Ja: A Ty Harry, też się z tym nie zgadzasz?
Harry:

Ja: Czyli wszystko jasne. Larry jednak istnieje, ale mam nadzieję (i wszystkie fanki też), że jest to tylko przyjaźń, prawda?
Harry:


Ja: To świetnie! Teraz pytanie do Liama: jak fani reagują na wasz nowy singiel?
Liam:

Ja: Pewnie jesteście z siebie dumni...
1D:

Ja: Czy robicie jakąś imprezę z okazji wydania singla?
Harry:

Ja: Haha, to jak będziecie świętować?
1D:

Ja: To życzę udanej zabawy i dziękuję za rozmowę. Do zobaczenia niedługo!
Louis:



Na pierwszy raz wymyśliłam taki krótki. Teraz od was zależy czy będę dodawać kolejne czy nie. 
Jeśli będą pod tym postem co najmniej 3 komentarze na TAK, to dodam następny "wywiad". 
Jeśli macie jakieś pomysły, uwagi czy cokolwiek to śmiało piszcie!

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Hazziątko ;**
      Mam już trochę pomysłów i mam nadzieję, że to się tu przyjmie i spodoba czytelnikom ;)

      Usuń
    2. oo to fajnie.
      heh Hazziątko podoba mi się xd

      Usuń
  2. Zaje*iste, dodawaj takich więcej ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog spada na psy.. Nikt go nie czyta, nie komentuje... Wgl usuncie ten blog bo mi was zali, myslicie ze ktos go czyta?? Takie nuuuudne notki, ze ku*** nie skomentuje -,-..... Na blogu najlepsza jest ~Kara i to ona powinna SAMA prowadzic tego bloga... Szkoda, ze jej nie ma ;( pozdrawiam ja! A wy! Hazza, Lousia i Veronica to sie pocalujcie w du**! Gowno umiecie i gowno zrobicie! Ku*** jakies wymyslone wywiada hahhahahahahahahahah!!? No ludzie ogarnijcie sie, nie macue juz chba 5 lat coo??? Ok, zal mi was, usuncie tego bloga, bedzie lepiej dla innych... Paa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij downa dziecko ! To jest kurva mój blog i to są moje przyjaciółki z którymi będziemy dalej prowadzić tego bloga po prostu jak ci się coś nie podoba to tu nie wchodz !!! To ty masz chyba 5 lat !! . Jak ci się nie podoba to kurcze po co komentujesz. A tak wgl takie komentarze mnie nic nie ruszaja i tak będę dalej z dziewczynami prowadzic bloga.Ja kurva mam cię w du.pie!!!

      Usuń
  4. Witaj anonimku. Jeżeli nie podoba Cię się ten blog, to po prostu na niego nie wchodź. Ok, rozumiem, masz swoje zdanie, ale można je wyrazić w mniej wulgarny sposób...

    No to może teraz trochę jaśniej. Co ja, Hazza i Louisa robimy źle? Pytam co? Dlaczego ~Kara jest najlepsza? Przydałaby się uzasadniona odpowiedź, a nie takie "coś" co napisałeś/aś.

    Ale skoro blog spada na psy i nikt go nie czyta, to jak wytłumaczysz 25 tysięcy wejść? Ty też właśnie wszedłeś/weszłaś na tego bloga i skomentowałaś go, czyli ma się rozumieć, że Ktoś jednak go komentuje...
    To chyba logiczne...


    Twoja opinia jest dla nas bezwartościowa. Każdy wie, że na świecie jest pełno takich ludzi, jak Ty i to nie jest pierwszy hejt na tym blogu...

    Teraz kieruję się do wszystkich hejterów: Jeżeli Wam się nie podoba to wynocha stąd! Nikt nie będzie się z wami użerał. To, co robicie, jest po prostu chore!

    To tyle z mojej strony, a Ty anonimku mam nadzieję, że się ujawnisz i nie będziesz takim tchórzem...

    Pozdrawiam -Veronicaa-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% z Veronicą!
      Jeżeli Tobie anonimie coś się nie podoba, to po prostu tu nie wchodź i tyle.
      Czepiasz się tych wywiadów, a wyraźnie napisałam, że są wymyślane z nudy i dla ZABAWY, by można było się pośmiać. Są na bazie "IMAGINÓW", a one też nie są prawdziwe i nikt się ich nie czepia!
      Poza tym tego "wywiadu" nie wymyśliłam dla siebie tylko dla innych i nie wiem czy nie zauważyłeś anonimie, ale na końcu napisałam, że to od czytelników zależy czy będę dodawać kolejne czy nie!
      Dziękuję za Twoją hejterowską opinię i żegnam.

      Usuń
  5. Dlaczego kara jest najlepsza?? Prosta odpowiedz ; BO NAJBARDZIEJ SIE STARA! a to, ze jest ponad 25 wejsc to ponad wasze wjescia, uzbiera sie 3 tys od jednej 4 tys od drugie itd... I tak wyjdzie 12-15 waszych wejsc! To, ze pisze taki komentarz to moja sprawa! Wy odrazy, ze jestem wulgarny/a... Ja po prostu wyrazam swoja opiniie, a od tego sa komentarze... A wgl jak wy do sb mowicie?! Hazziatko, Haniuu, Weroniczko, jak lesby!! Skontaktowalem/lam sie z Kara i napisala mi, ze komp jej sie zwlail, i dziekuje mi ze ja wspieram. A wy nawet nie napiszecie, ze nie moze na razie pisac na blogu! Ogarnijcie sie! A wasze notki.... Jezu... W stylu 'aa jaram sie jaram !' jak dzieci... Do Louisy (hahha) te wywiady to cos gorszego od imaginow hahah jak dzieci w podstawowce! Hahahah, wezcie jak chodzicie do gimnazjum do badzcie bardziej dorosle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... nie wiedziałam, że Kara ma rozwalony komp, bo niby skąd? Na fb jakoś wchodzi.
      Dobra, weź się już przestań czepiać. Bloga czytają nie tylko gimnazjalistki, ale też młodsze fanki więc umieszczamy tu w miarę możliwości wszystko co się da.
      A to jak do sb mówimy to nasza sprawa! To już nie można zdrabniać imion/ksywek bo ludzie coś sobie durnego wymyślają? Zabawne, naprawdę -,-
      Skoro mówisz, że jesteśmy takie beznadziejne, nie staramy się, nie mamy pomysłów, to może po prostu zaproponujesz co Ty byś chciał anonimie tu zobaczyć? Bo jeśli nikt nie pisze o czym chce czytać to piszemy, tak jak wcześniej wspomniałam, o wszystkim.

      Usuń
  6. Hej tu Kara! Przykro mi z powodu tych hejtow ;( a wchodze na FB lub na bloga, przez komorke powoli sie laduje ale zawsze cos... Ale na bloga zalogowac sie nie moge :/ drogi anonimku, nie musisz juz nic pisac, wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah xd To dziecko jest żałosne xd Uwielbiam waszego bloga i chetnie bym komentowala ale czesto mi sie cos blokuje -.-
    Super notka :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rób więcej takich "wywiadów"!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń