piątek, 14 września 2012

Długopisy

Niedawno pisałam o aukcjach na allegro, gdzie można kupić wiele fajnych gadżetów z 1D. Sama "skusiłam" się na zakup i tak oto dzisiaj stałam się właścicielką tych długopisów i ołówków:
Te 5 z lewej strony to długopisy żelowe, a te 5 z prawej to ołówki. Właśnie jestem w trakcie wymieniania wkładów w długopisach z żelowych (takich świecących) na normalne, niebieskie z długopisów. Dzięki temu będę mogła pisać nimi na lekcjach w zeszycie :)

Osobiście polecam zakup tych gadżetów, więc jeśli ktoś miałby ochotę na kupienie czegoś z tematyki 1D na allegro, to podaję jeszcze raz link do listy aukcji: <KLIK>.

3 komentarze:

  1. No wreszcie się doczekałaś. Super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie zamierzam kupic koszukę

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę znaleźć możesz wysłać mi na poczte linka aukcji ? Pysia39@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń