sobota, 15 grudnia 2012

#4 Tweety

Jako, że posty z tweetami cieszą się wśród was sporym powodzeniem, dodaję kolejną porcję tekstów :)

1. Co najchętniej noszą Harry i Louis? ... poLarry ;D #LarrySuchar - https://twitter.com/Meloudly

2. *biologia* pani: ZNA KTOŚ SWOJĄ GRUPĘ KRWI? ja: NIE, ALE GRUPA KRWI LIAMA TO "AB", LOUISA "0", NIALLA "A", A HARREGO I ZAYNA "B". - https://twitter.com/elozajgel

3. "Kto shippuje Haylor Swyles? " Directioners: NIE Swifties: NIE Obama: NIE Świat : NIE 1D: NIE Taylor: Ja! - https://twitter.com/ACADEMY_OF_LOVE

4. Ktoś: Jak mówi do ciebie twój chłopak ? Ja: Fan. #truestory :D - https://twitter.com/ZaynIsMyDrug12

5. Mój chłopak ma na imię Liam, ale woli kiedy mówią na niego Louis, moi rodzice nazywają go Niall,dla znajomych to Harry,a ja nazywam go Zayn. - https://twitter.com/Jcat4evver

6. Kochany Święty Mikołaju. Chcę: Zayna od mamy, Liama od taty, Harry'ego od babci, Nialla od dziadka, a sam od siebie dorzuć Louisa. - https://twitter.com/officialklaudd

7. *WALENTYNKI. HARRY DAJE CI KWIATY* Hazz: Dla najpiękniejszej kobiety świata! Ty: Awww! Dzięki! Hazz: Ok. Ok. A teraz zanieś to swojej mamie. - https://twitter.com/Horaneatmex

8. Me:I really love one direction! Someone:who's one direction? Me:are you seriooouss?from what fucking planet are you from? - https://twitter.com/Official1D_crew

9. *Kiedyś* - O to chyba Liam a to Louis. *Teraz* - O Niall westchnął. - https://twitter.com/BeLikeTurtles

10. *in the class thinking about 1D* Teacher:"Who's the first man stepped on the moon?", Me:"Niall Armstrong!", Teacher: "Neil not Niall!!" - https://twitter.com/1DCrazeCrew


Przybłąkały mi się 2 tweety w języku angielskim,  więc jeśli ktoś by nie rozumiał to napiszcie w komie, to przetłumaczę ;).

Poza tym ostatnio spisałyście się na medal! Prosiłam o 5 komentarzy, a było 9! Dzięki! <3 . To teraz podnoszę poprzeczkę, a mianowicie: 

6 KOMENTARZY = KOLEJNY POST Z TWEETAMI :)

13 komentarzy:

  1. Haha , fajne .
    Najbardziej podobał mi się ten z walentynkami ! ;D
    Czekam na następną notkę .
    Pozdrowienia dla prowadzących bloga !♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra pisz tego wiecej. Kocham to ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj wiecej <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww skąd ty to bierzesz ? Musisz naprawdę kochać tego bloga, że szukasz na tweeterze.Pewnie zajmuje Ci to dużo czasu.
    Naprawdę masz talent do prowadzenia bloga....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdz na Twitter follow kilka osob i masz tych tweetow b.duzo ! To nie jest tak ze szuka tego godzine ... dwie... To mozesz sobe dama zobaczyc ! Wielkie mi mecyje -.- ani to fajne ani to smieszne... Sa leeepsze o wiele wiele leeepsze!! Ale i tak wg mnie najlepsza to jest ~Kara ktorej nikt nie docenia a Hazza to dno bo dodaje notki o tym co bylo jakies 2-3 tygodnie wczesniej a Veronicaa to nwm po co tu jest.. Dla ozdoby?! Takie moje zdanie #NoHejt ! A moze Louisa sobie sama komentuje posty i morde cieszy -.- wg ile ona ma lat!? ... Pozdrosy dla ~Kary i ... Innych


      Ressy

      Usuń
    2. Ressy, sama sobie pisz bloga i zobacz jak to jest! Większości podoba się ten pomysł, więc dodaję!
      A to, ile dodajemy i co dodajemy to już nasza sprawa. Nie każda ma tyle czasu. Ja się chociaż staram, ale Ty oczywiście musisz mieć problemy.
      Wgl co to za pomysł z tymi komentarzami? Mamy czytelniczki, to komentują. + Nie będę kwestionować tego, jakich w Twoim domu używa się określeń na "twarz" ("morde cieszy"), ale po prostu się ogarnij z tymi tekstami.
      Cóż, każdemu się nie dogodzi. Wolisz posty Kary? Okej. Możesz do niej napisać by coś dodawała, bo też tu rzadko bywa... ;)

      Usuń
    3. Wg mnie powinno sie szanowac inne redaktorki, chociaz szkoda, ze Kara malo pisze bo ma meeega poczucie humoru, a Hazza powinna robic dluzsze notki :D a Veronicaa to chyba taka 'ozdoba' jak to Ressy powiedziala. Lousia moze byc dodala cover Isn't she lovely ?? Proszzee hehe.


      Meybeel

      Usuń
    4. Ressy masz naprawdę problem !! PO co czytasz naszego bloga jak tylko lubisz posty Kary ? My mamy swoje czytelniczki i ty nie musisz być nią nie potrzebna nam tu jesteś!!. Załóż sobie bloga to zobaczysz jak to jest! To jest mój blog i mogę dodać rzeczy nawet które były rok temu i to nikomu nie może przeszkadzać.Hania może dodawać co tylko jej się podoba ! A jak wolisz posty Kary to masz wielki problem bo ona tu nie jest sama i zrozum to że to nie jest jej blog tylko mój a ja go z dziewczynami prowadzę . Ressy mam Cię kurcze gdzieś .

      Usuń
    5. Hazza radze ci nie ponizaj innych, mozesz to grzecznie zalatwic a nie w taki sposob. Radze zebys sie do takiego poziomu nie znizala. A jak obrazasz jedna czytelniczke, obrazasz inne a to mile nie jest! Sama czytam tego bloga ale to chyba za duzo! Powinnas sie 2 razy zastanowic co napiszesz, a nie pod wplywem nerwow pisac! Prosze, zebys dodawala w miare mozliwosci czesciej notki i dluzsze ! Na przyszlos pamietaj, ze innych rowniesz mozesz urazic!


      Meybeel

      Usuń
    6. Ale kochana je nie pisze o tobie do cb nic nie mam . Tylko do tamtej Ressy bo to juz lekkie przegięcie z jej strony . Bo ona tylko faworyzuje Kare a ona nawet nam z nie pomogła w remoncie bloga . Tylko ja z Hanią to robiłyśmy.A wiesz to nie jest łatwo pisać bloga . A ja mogłam owiele gorzej napisać ale juz nie chciałam. Ja się hajtami nie przejmuje ale ona mnie już zaczyna wkurzać . Woli posty Kary to niech do niej napisze a ni pisze nam tu takie komy.Ja mówie ci jeszcze raz do cb nic nie mam tak jak do innych czytelników bloga

      Usuń
  5. Hahahah świetny ten 5

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, jesteście cudowne! Bardzo Wam dziękuję! ;*
    Wszystkie teksty znajduję na TT i faktycznie zajmuje mi to sporo czasu, ale jak widzę, że Wam to się podoba, to chętnie dodaję nowe posty... ;)

    OdpowiedzUsuń