sobota, 1 grudnia 2012

Taaa-daaaam!

Przed chwilą zakończyły się wielkie zmiany na blogu! :)
Przygotowywałyśmy się do nich od dwóch tygodni i taki jest efekt. :)
Zmieniłyśmy zakładki na górze strony i dodałyśmy do nich nową treść, także zapraszamy do zaglądania wszędzie! ;)
Oprócz tego (jak chyba dało się zauważyć) mamy nowy nagłówek (wykonany przez: KLIK) i tło, a także nowe utwory jako muzykę w tle, które możecie sobie włączyć na samej górze strony, nad nagłówkiem. Jest też nowy, bardziej pojemny chat i mniej "śmieci" po prawej stronie bloga ;).

Został także rozwiązany konkurs na "Directioner grudnia", którą została Daria :) (więcej przeczytacie w zakładce "Directioner miesiąca"). Wybór zwyciężczyni był trudny ;/. Reszta zgłoszeń, które dostałam, automatycznie przechodzi na następny konkurs na "Directioner stycznia" dlatego nie martwcie się dziewczyny, bo jesteście wszystkie świetne! + Niedługo napiszę więcej szczegółów o tym konkursie.

Mamy nadzieję, że podobają Wam się zmiany i czekamy na Wasze opinie w komentarzach! :)

3 komentarze:

  1. o jaaa cie *.* ZOSTAŁAM DIRECTIONERKĄ GRUDNIA ?! Szczerze... nie spodziewałam się. Bardzo bardzo dziękuję za to <69 Hah, mam łzy w oczach.
    PS.follownijcie mnie na tt. Robie follow back każdemu :) I jeszcze raz dziękuję ♥ /Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulejszyns na wygraną i juz like-nełam twoje 4 fanpage na fejsie pozdro dla cb i dla zalogi bloga *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , uwielbiam tego bloga . A te zmiany ... jest super i ładnie . Pozdrowienia dla całej załogi i gratuluje zwyciężczyni ;D

    OdpowiedzUsuń