poniedziałek, 24 grudnia 2012

~~ urodziny LOU :*

Hey, heeey !!

Na początku chciałam Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, spędzenia tych świąt w gronie najbliższych ;**

A dziś 24.12.2012 czyli .... HAPPY B-DAY TOMMO ^^

Dzisiaj nasz Louis kończy 21 lat :') 
A on nadal wygląda jakby miał 18 lat

A teraz takie zadanka, które wymyśliłam razem z Hazzą :P

1. Napisz na nadgarstku Boo Bear ;*
2. Jedz MARCHEWKI ^^
3. ubierz coś (bluzkę, spodnie, majtki xd) w PASKI !!!
4. mów do wszystkich KEVIN i szukaj KEVINA :D
5. bądź SUPERMEEEEEENEEEEM !!
6. pieprz kolędy, śpiewaj SOLÓWKI LOU <3

Heh ;))
Więc spełnienia marzeń Lou :)

 



 






;3

7 komentarzy:

  1. dziękuje bardzo za te wyzwania! nigdzie ich znaleźć nie mogłam, na żadnym szanowanym blog nic nie było:/ tylko u was coś znalazłam za co serdecznie dziękuje! :*
    oraz życzę wesołych i szczęśliwych świat!:*
    kasia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam znaleźć tych zadań, ale je razem z Hazzą wymyśliłam ;))
      Dziękuje za życzenia i nawzajem ^^

      Usuń
  2. Wesołych Świąt ;*
    I chce powiedzieć, że jestem tu przypadkiem, ale bardzo polubiłam ten blog :)
    Mówią, że nic nie zdarza się przypadkiem, wszystko ma jakieś wytłumaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cieszę się że polubiłaś naszego bloga ;)) Wesołych świąt ^^

      Usuń
    2. hi!:D ja też przez przypadek wyszłam, szukałam tych wyzwań :P i naprawdę świetny blog! jestem pod wrażeniem!:):)
      i muszę przyznać że te wyzwania robię :D ale dodałam sobie jeszcze kilka:P
      dziękuje również za życzenia!
      i będę zapewne częstym gościem na tym blogu!:D
      kasia!

      Usuń
  3. Jejku z naszego Lou taki stary koń ... I też zadań szukałam, a znalazłam tylko u was :P

    OdpowiedzUsuń