czwartek, 13 grudnia 2012

Przesłuchanie...

Siema, siema! :D Co u was słychać?
Ja byłam dzisiaj na przesłuchaniach do powiatowego konkursu piosenki "Bursztynowe Klucze". Jest to bardzo prestiżowy konkurs, w którym jedną z głównych nagród jest nagranie własnego singla w profesjonalnym studiu muzycznym. W konkursie są 2 kategorie: gimnazjalna i ponadgimnazjalna. W jury zasiadają m.in. wokalistka zespołu Ha-dwa-o i redaktor Radia Kaszebe. Dzisiaj, jak już wcześniej wspomniałam odbyły się przesłuchania. Trzeba było na nie przygotować dwie piosenki z lat 70. (taka jest tematyka konkursu). Ogółem było 40 uczestników, w tym 24 z gimnazjum i 16 ze szkół ponadgimnazjalnych. Konkurencja jednym słowem OGROMNA. Po przesłuchaniach i naradach (czyli około godziny 16 - dodam, że wszystko zaczęło się o 9) jury przedstawiło nam listę finalistów konkursu. I udało mi się! Jestem w finale :D. Przeszło łącznie 15 osób (9 osób z gimnazjum i 6 ze szkół ponadgimnazjalnych). I jury decydowało, którą z dwóch piosenek dany finalista wykona podczas finału. I właśnie chcę Wam przedstawić piosenki, z którymi przyszłam na owe przesłuchanie. 

Jedna z nich to "Let it be" - The Beatles:
 

A druga to <tamdaradadadam> "Isn't she lovely" - Steviego Wondera :D
 

Najbardziej zależało mi na tej drugiej piosence. Dlaczego? Dlatego:

I jak myślicie, którą piosenkę wybrało dla mnie jury? Taaaak, "Isn't she lovely"! :D Harry czuwa! xD Normalnie miałam nadzieję, że ta piosenka przyniesie mi szczęście i udało się ;). Także 25 stycznia jadę na finał, a wcześniej jeszcze mam warsztaty wokalne z wokalistką z jury. 

Dziewczyny, powiem Wam krótko: wierzcie i spełniajcie swoje marzenia za wszelką cenę, bo warto! :)

4 komentarze:

  1. o jejku *.* SZCZĘŚCIARA !! życzę powodzenia <3 wybrałaś już jakąś piosenkę na finał? :) nagraj jakiś filmik w którym śpiewasz i wrzuć tutaj ♥ proszęęę ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ;*
      Piosenkę na finał wybierało jury, i wybrali dla mnie "Isn't she lovely" :D.
      Tak wgl nagrywam covery w domowym studiu i być może je dodam na yt ;).

      Usuń