wtorek, 1 maja 2012

~~ Foty ;)

Tia.. nudy więc paare śmiesznych fot :D Tia.. Google u mnie aż się palą od wpisywania One Direction  ^.^
 
Tiaa. to mnie powala :D:D


Szczera prawda :D


ahahaha *.* :D Harry z kociczką :D

A teraz foto z innego zaje... bloga przez które się turlam :D


Hhaha.. przypomina mi się,że Zayn jak miał 6 lat wyrzucił telewizor przez okno :D:D hahaha ^^

Nie no.. kurde ci co tworzą te foty.. Szacun :D:D

haha :D:D Jak nie widzicie to wam napisze :
Harry : Kto się zjebał ?
Louis : To nie ja
Zayn : To chyba ja...
Liam : o kurwa..
Naill : Spierdalamy !
haha :D:D

haha .. Harry :D:D

Umm.. Cycuszki ?

haha .. Boo. :D

Szczere .. ^^

Haha :D
Tłumaczenie [ zaczynam od Louisa :D ] :D:D
aww, lol tak patrzeć na nasze dzieci Zayn
Są takie słodkie
*Szepcze* Tak, Zayn twoje dzieci ..
Ten środkowy wygląda naprawde jak Harry ..
Lol, Liam kiedy my będziemy mieć dzieci ..


Hhaha :D:D Dobree :)



Nowa przeglądarka Hazza-google :D:D

Haha 5 Maciusiów z Klanu
Co sie, co sie stao ?? Hhahahaa :D:D

Haha.. ide na Titanica 1D :D:D
:P:P

Haha :D Który to Jack a który Rose ?? :D

Hhaha :D
Tłumaczenie :
O Boże, Harry patrzy na mojego penisa .. znowu
Hhaha :D:D Harry ...

Tł. :
Jestem w ciązy :D:D
Haha z Hazzą ?? Oł noł!

Ymhym .. Co to ?? Louis! Zayn !! Kur*a ! Co to ma być ?! Idźcie jak coś do łaźni :D
Harry Styles
Hhaha :D Jednak może mieć ;*


Tł. :
Czy twój chłopak chciał być gorący jak ja ?
hahah :D
A teraz obrazek roboty mojego kuzyna [ udusze -.- ]
Napisze co tam pisze :D
Zayn : Ahh.. Ulżyło ..
Harry : Nosz ! Kto się zjebał ?!
Naill : EE. nie ja
Liam : Ahaha. Ale jaja
Louis : Ymm. ! Yummy ! Ale Zapaszek *.*

UDUSZE GO !!!

No to chyba tyle.. kiedyś jeszcze coś takiego dodam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz