wtorek, 8 maja 2012

~~Sen

Dzis w nocy miałam b .dziwny sen  . Śniło mi się że jestem w 1D gdzieś w domu i Zayn spytał mnie się czy mam ich płytę a ja powiedziałam że nie mam to on poszedł i poszukał jakiejś i mi dał i do tego bilet na ich koncert i wejściówkę do nich :) Z Harrym i Niallem pojechaliśmy na pizze a potem na kręgle . W kręgle z nimi wygrałam :P Harry i Niall byli zdziwieni bo ja poraz pierwszy grałam :) Gdy wróciliśmy do domu razem z Harrym zagrałam w Fife a gdy skończyliśmy grać to z Niallem w piłkę nożną a z Luisem zjedliśmy marchewki i tak Harry z innymi mnie odwiózł do domu :)

Dlaczego tak naprawdę nie było ??  

1 komentarz:

  1. ahaa. :) Koko Spoko :) Też mam takie sny, że jestem albo na ich koncercie i śpiewam z nimi na scenie albo jestem u nich w domu ^^

    OdpowiedzUsuń