poniedziałek, 7 maja 2012

~~ Ogłoszenie

Hej ^^ Więc tak .. Będę teraz trochę rzadziej, mam nadzieje że na weekendzie to na drobie :) , bo muszę się uczyć ... Aby pójść do dobrego gimnazjum ;/ masakra ... trzeba to nadrobić :D:D Coś Hazza nadrabia swoje straty, ja nie nadążam :D Ahah. :) A jak dodała ponad 300 faktów.. kopara opadła :D Że jej się chciało ?! Ok tyle ...
To więc tak ... Upity Niall (:







Oj .. Baby, baby .. :):)

Baby Lux z ...

Tak.. niestety z Caroline Flack ... MASAKRA! Współczuje dzieciakowi .. Jak ona mogła ?! Aby się podlizać Harremu ?? JEZU CHRYSTE!! .... nie będe już pisała bo mam mega wkurw... :) No więc. tak :)

NEWS Z OSTATNIEJ CHWILI !!
Sony Music Poland ogłosiło na TT , że płyta Up All Night otrzymała status złotej płyty !! Boże ! Złotej ! ALE JAJCA !! ZŁOTO!! A ja mam tą płytę! Jestem dumna !! DUMNA CZUJESZ TO ? Gratulacje chłopaczki ! Złota płyta w POLSCE !!  Nie no .. Teraz to możecie do nas przyjechać !! :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz