poniedziałek, 21 maja 2012

~ Harold Styles

HAROLD EDWARD STYLES ;**


Data urodzenia : 1.02.1994 r.
Miejsce urodzenia : Homles Chapel , Chesire, Wielka Brytania
Kolor włosów : Brąz
Kolor oczu : Zielony [ kotecek ;* ]
Wzrost : 178 cm [ jak stane na palcach mam 178 :P ]
Rodzeństwo : siostra - Gemma [ 20lat]
Fobia : lubi chodzić nago, boi się rollercosterów
Ulubiony zespół : The Beatels , Queen
Ulubiony film : Love Actuallly [ To właśnie miłość ]
Ulubiony kolor : fioletowy, różowy [ Różowy ? Okej :D ]


Fakty :
~~ Uważa, że Niall najlepiej przytula [ Harry ? Przytulał cię ? :D ]
~~ Nigdy nie rozumie żartu kiedy ktoś opowiada go po raz pierwszy [ Heh. Mi muszą tłumaczyć o co chodzi :D ]
~~ Nie potrafi wytrzymać bez swojego telefonu [ Spox. :) Ja też :) A bez kompa jeszcze gorzej ^.^ ]
~~ Uwielbia chodzić nago, ale kiedy jego mama jest w domu "niestety" musi nosić ubranie [ a mi to by nie przeszkadzało :D ]
~~ Jego ideał dziewczyny : Niska , utalentowana, krótkie czarne włosy, lekko przy kości [ Mój plan życiowy : 1. Nie rosnąć już , doskonalić talenty , ściąć i przefarbować włosy, jeść dużo :D Hehe ]
~~ On wymyślił nazwę zespołu [ U.U Kreatywność :D ]
~~ Chce nauczyć się hiszpańskiego, bo gdy spotka jakąś fankę w Hiszpanii będzie mógł z nią pogadać [ Osz kurde ! A ja w gimnazjum jako dodatkowy język wybrałam hiszpański  ! Yeah. ! ]



Gify :
2qi4n6t_large
O.O
Tumblr_m4bipxjdui1rv4qe8o1_500_large
Oh .. Harold ! Chcę się opalać w blasku twej zajebistości !! Czujesz to koleś ?!  :D:D
Tumblr_m4abjehvdv1r1v49to1_500_large
New ikonka Harolda na TT :* Boszka !
Tumblr_lymialw8ve1qg9q0qo1_r1_500_large
Yeah ! Hand Up !
Tumblr_m46puysacy1qlk6udo1_500_large
Zgon *.*
Tumblr_m4bu5s1lhw1ruyt99o1_500_large
OK Bye ! :D

Tumblr_m46y63fhur1r07x0yo1_r1_500_large
Ahaha :d Jaki Lou i Zayn

1 komentarz:

  1. Super notka o Haroldzie ;)
    Najlepsze te fakty ;D

    OdpowiedzUsuń