wtorek, 29 maja 2012

~~Info o Hazzie

hello
Nazywam sie Ewelina [nazwisko tajne] . Urodziłam się 07.02.1999 . Mieszkam w Żychlinie [woj.łódzkie] . Moje włoski maja kolor ciemny blond [na wakacje będą inne]. Oczy mam zielone [Takie ciemno zielone ]
Dictionerka jestem od początku roku na początku myślałam  że to jakieś głupki i wgl a to jednak są słodcy chłopcy . 
Kiedyś byłam big Fanką Michaela Jacksona ale to się zmieniło .                              
 Hehe oto ja w stylu komiksowym na informatyce :)
                                                      

2 komentarze:

  1. Fajna notka!
    Masz urodziny 7 lutego? Ja mam 6 lutego ;D

    OdpowiedzUsuń