sobota, 5 maja 2012

~~ Zayn Malik

[ Robię osobne posty o każdym z chłopców + parę faktów o nich *.*]

ZAYN JAWADD ROGAN JOSH MALIK :*


Data urodzenia : 12.01.1993 r.
Miejsce urodzenia : Bradford Wielka Brytania
Znak zodiaku : Koziorożec
Kolor włosów : Ciemny [ baaardzo:D] brąz
Kolor oczu : brązowy
Wzrost : 175 com [ a ja mam 170 -.-]
Rodzeństwo : 3 siostry - Doniya, Waliyha i Saffa [ okej -.-]
Ulubione powiedzonko : Vas Happenin ?!
Fobia : lęk wysokości, grzebień i lusterko [ heh.]
Ulubiony zespół : N'Sync
Ulubiony film : Scarface [ Człowiek z blizną ]
Ulubiony kolor : Niebieski [ I Love It *.* ]

Fakty :
~~ Kiedy miał 6 lat wyrzucił telewizor przez okno [ ahaha:*]
~~ Kiedy był mały jadł papier [ *żółwik*]
~~ Jest dumny z tego, e jest muzułmaninem
~~ Zayn : Szliśmy przez park i powiedziałem " Patrz! Martwy ptak!" a Harry spojrzał w niebo i powiedział "Gdzie?"  {ahaha :D}
~~ Liam : Ale tu gorąco. Zayn : Oj, przepraszam wyjdę [ haha. Na innym blogu pisało : Zayn rozpierdalasz system :D ]
~~ Zayn : Kiedyś obudziłem się i Louis był w moim pokoju ... nagi . [ahaha. :D Dobre ]
~~ Zayn : Planuję rapować w jakimś nowym kawałku. Reporter : Jaka będzie twoja rapowa ksywka ??
Zayn : MC Z ! Louis : Wow! Bardzo kreatywnie! [ ahaha :D:D]




Yeah. ^^ I LOVE YOU *.*


I wanna feel you now ! :D

My Kitty !!!


Z dedykacją dla CIEBIE :* i mnie :D

Tyle o Zayn 'ie :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz