niedziela, 22 lipca 2012

~~Fakty

Czas na trochę faktów :D


Zayn czeka na moment kiedy może zaśpiewać " Let Me Love You " dla dziewczyny


.Harry poprostu lubi dziewczyny , które są sobą


 Louis po raz pierwszy całował się kiedy miał 11 lat z dziewczyną o imieniu Nicola Webster .
Dla niego była to najgorętsza dziewczyna w szkole podstawowej


Louis pragnie nosić buty na obcasie, bo Harry to lubi.


 Niall przypadkowo dotknął Liam'a w czułe miejsce w zabawie " Znajdź telefon"


Niall w niezręcznej sytuacji tańczy taniec irlandzki


Liam: Jeśli gralibyśmy w horrorze, kto umarłby pierwszy? Wszyscy: Niall!
Niall: Tylko dlatego, że nie wiedziałbym o co chodzi!


Nawet jeśli chłopcy nie mają zaplanowanego wywiadu, sesji zdjęciowej czy występu, Zayn nosi makeup.


.Zayn:Liam przewrócił mój kajak, gdy byliśmy w jęziorze i zapomniał, że ja nie potrafię pływać, co nie było zabawne.Louis:*Śmiech*


.D: Dziewczyny krągłe, czy chude? Zayn: Krągłe, zdecydowanie.


.Niall: Kiedy ostatni raz skłamałem? Liam: Powiedziałeś mi, że przyjdziesz do mnie do domu i nie przyszedłeś


.Nialler nie może robić zakupów z supermarkecie, ponieważ on kupuje za dużo jedzenia


.Po jednym z koncertów, Tour bus ruszył bez Liama


.Przez połowę czasu, Harry nawet chłopcom nie powiedział, co jest między nim, a Caroline.


.Liam ogląda Big Time Rush


. Kiedyś sprzątaczka przyłapała Zayna nagiego, okazało się nastepnym zartem wymyslonym przez Louisa :D


.Lou chciałby mieć dziewczynę, która doceniłaby jego napięty harmonogram i nie wściekała się,
gdy nie zadzwoni,czy nie odpisze na smsa.


.Louis:Jeśli zakochamy się w jednej dziewczynie, gramy w 'kamień, papier, nożyce' żeby zobaczyć kto ją dostanie.


"Jestem człowiekiem nocy, nie śpię nawet wtedy, kiedy nie imprezuję, po prostu się zatrzymuję." - Zayn.


."Miałeś kiedyś tak, że wstałeś rano i kompletnie nie wiedziałeś co się dzieje?", Niall: "Byłem kiedyś na domówce i obudziłem się w schowku.", Zayn: "Raz obudziłem się na balkonie."


. Liam : Wyglądasz śmiesznie. *Niall uderza Liama z nadmuchiwaną gitarą*. Niall : Nie mów tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz