niedziela, 22 lipca 2012

~~Newsy

Obiecałam, że napisze więcej ^.^


Do rzeczy heh


Chłopcy kilka minut temu na scenie festiwalu w Leeds ^.^
Zdjęcie: Chlopcy kilka minut temu na scenie festivalu w Leeds :D


Właśnie skończyli tam koncert


Zdjęcie: Liam dziś w Leeds :D
Niall dodal na twittera.


+jak zobaczylam to zdjecie, myslalam na poczatku, że to Bieber :) #nohate!
Zgadniecie kto to ??


Nie to nie Bieber 


To LIAM ! xd Dzisiaj w Leeds. Niall dodał to na TT


Zdjęcie: Zespol Little Mix (gdzie spiewa Perrie, dziewczyna Zayna) wczoraj z perkusja One Direction :D
Little Mix z perkusją 1D 


1D i Little Mix byli razem w klubie "Oceana Leeds Club" w Leeds [A mnie to nie wzieli ! Chamstwo !]




Harry dodał na Instagram'a
Zdjęcie: Harreh dodal na instagrama :D
Zayn z kolegami xd
Zacni koledzy *.* Zayn przedstawisz mi ich ?!


Zdjęcie: Liam dziś z fankai :D

Payne wpadl pod nozyczki, bo ma troche krotsze wlosy :D
Liam dziś. Coś mi się wydaje, że ściął włosy ! Ma krótsze !! Ale CUDOWNIE wygląda !


Lou:
Zdjęcie: Loui dziś z fankami :D


Harry :
Zdjęcie: Hazz dziś z fankami :D
Chodź poczochraj moje LOKI *.*


Niall :
Zdjęcie: Nialler dziś z fankami :D


Zayn :
Zdjęcie: Zayn dziś z fankami :D




Harry wczoraj w KLUBIE [czemu mnie nie wziął ?!]
Zdjęcie: Harry wczoraj w klubie :D




Zdjęcie: jaki wzroooooook *_______________*
ZAYN *_____________________________________*


ZGON *_*
[ps. ustawiłam sobie to foto na tapete w telefonie xdd ]


Zayn chce, aby 1D i LM nagrali razem piosenke !


Jutro 23 lipca 2012 o godzinie 8.22 czasu brytyjskiego minie dokładnie 2 lata od powstania One Direction !


Specjalnie kupiłam wino i czteropak Żywca ! ................................. Nie no żart haha xd


Pod czujnym okiem Zayna i Louisa, reszta członków One Direction została wkręcona przez Nickolodeon! Chłopcy zostali sami w studio z reporterką w ciąży, która nagle zaczęła rodzić. Ukryte kamery nagrały przejętego Harry'ego, zimnokrwistego Liama i przerażonego Niallera w dosyć niecodziennej sytuacji.


Hahhaa czyli macie wideo [dawałam go wcześniej] :
Hahaha jak sie Harry przejął ! A Niall stał i tylko patrzył xdd hahahahahaah A Liam dzwonił na pogotowie!


Hahahahah .... Boże ! Dobreee Lou i Zayn .... To chyba Lou bardziej wymyślił xd Hahahah Uśmiałam się ^.^


u mój, Haroldzie, a jak ja tak będę rodzić to powiesz, że żartuje, bo już cie raz wrobili ? Hahaha marzenie .. heh








Tyle ..








Buziaki !! ;** Pisać komentarze !


















by ~Kara





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz