wtorek, 17 lipca 2012

~~Newsy

Wczoraj Eleanor miała 20 urodzinki! Ja i Hazza miałyśmy robić filmik na jej urodziny, ale nikt nie wysłał żadnej fotki!! SKANDAL!! Zawiodłam się na was ; (((


Życzenia Eleanor składała nawet Rihanna!!


-KLIK-


Ufff.. Dobrze, że pod koniec wyrobiła, że to dziewczyna Louis'a z One Direction ^.^ 


*Na marginesie*
-Buziaczki dla Rihanny ;* -


*Wracamy do notki xd*


Tort Eleanor [Chyba go dostała od Louis'a ^.^] :
pic.twitter.com/85phEtge


Boszki!! Najfajniejsze figurki, które są ubrane w takie ciuszki w jakich oni byli w Disneyland'ie *.*
MOM PLEASE !!
A tu zbliżenie tortu :


Zdjęcie: Zbliżenie tortu Eleanor :)
Hmm.. Te twarze takie ... Dziwne *-*




Liam i Danielle byli we WENECJI !! Wczoraj lub dzisiaj wracają !! 
O Gosh... Boże czemu?! Moja ciotka za tydzień jedzie do Wenecji ! Kurwasz, jakby nie mogli poczeka jeszcze przez ten tydzień ! Heheh xd Tylko pytanie : Moja ciotka wie kto to ? haha xdd


Znalazłam dwie fotki Liam'a i Danielle ;*




Ci to mają życie !! Niech wezmą ślub *.* Mogę być świadkiem ! xdd


Niall dzisiaj :
Zdjęcie: Nialler dzisiaj *_*
-kinga
Zdjęcie: Niall dziś z fankami :)


Paszport Niall'a :
Zdjęcie: Paszport Niallera
Omomom *.* Mamo ! Kup mi taki!!


Chłopcy dadzą 5 koncertów w 2013 w Meksyku na światowej trasie koncertowej!! Jade tam !!




Zdjęcie: Niall z małą dziewczynką w jej domu. Śpiewał w nim razem z nią i grał dla niej na gitarze około pół godziny :)

*Niall wpadaj do mnie - ce.
Niall był dziś u tej dziewczynki w domu, grał na gitarze i śpiewał dla niej ! Ona chyba jest na coś chora ; ( Ale to tylko moje przypuszczenia! Więc.... Przyjdź do mnie Niall !!!




Zdjęcie: "Oszczędzaj wodę! Bierz prysznic z Hazzą"

CHYBA SIĘ SKUSZĘ :D!
ahahah ! Ja się skuszę !!




A i dzięki za ponad 10 000 wejść!!
[Ps. Przyznam się! Wzięłam pare fotek z One Direction Polska na Facebook'u *.* Ok nie zabijać mnie! I pisać komentarze, żeby Haniax3 wyluzowała z komentowaniem xdd ]


Buziaki ;**

2 komentarze:

  1. Ja i tak będę komentować ;** Innym się po prostu nie chce -,-
    Też chcę taki tort jak dostała Eleanor! ;D Ale te twarze faktycznie są dziwne o.O
    Czyli można stwierdzić, ze chłopcy odpoczywają od siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak. Oni to mają życie.
    Czekam na następną notkę. :D :* <3

    OdpowiedzUsuń